قزوین؛

بهسازی 18 کیلومتر از راههای بخش الموت

رئیس اداره راه و شهرسازی الموت گفت: در شش ماه نخست امسال 18 کیلومتر از راههای الموت بهسازی و اصلاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ ابوالفضل لطفی افزود: در این مدت 5/18 کیلومتر راهسازی شامل تعریض، اصلاح شیب و تغییر مسیر صورت گرفته و بهسازی راه و اجرای لکه گیری و روکش آسفالت نیز با استفاده از هزار و 250 تن آسفالت برای مناسب سازی سطح جاده انجام شده است.

بهسازی 18 کیلومتر از راههای بخش الموت

وی اضافه کرد: همچنین خاکبرداری به منظور تعریض قوس ها و افزایش دید و خاکریزی با هدف جلوگیری از سقوط وسایل نقلیه به داخل پرتگاه به حجم 219 هزار متر مکعب در 28 پیچ پرحادثه از جمله کارهای انجام شده در زمینه ایمن سازی جاده ها بوده است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی الموت در ادامه ، تسطیح و تیغه زنی راه های خاکی و ریزش برداری راه ها به حجم 133 هزار متر مکعب و شانه سازی به حجم 18 هزار و600 متر مکعب از دیگر اقدامات  اداره راه و شهرسازی الموت بیان کرد .

لطفی با اشاره به اهمیت موضوع افزایش ایمنی در جاده ها گفت: در شش ماهه اول سال 200 کیلومتر خط کشی و 500 عدد نصب تابلو علایم ایمنی در طول مسیر های حوزه الموت صورت گرفته است.

بهسازی 18 کیلومتر از راههای بخش الموت

وی درباره لزوم حفظ و رعایت حریم خاطر نشان کرد: شناسایی 293 مورد تجاوز به حریم، 79 مورد عقب نشینی از حریم جاده و 32 مورد تخریب با حکم قضایی از جمله کارهایی بوده که برای حفظ حریم جاده ها و افزایش ایمنی آنها به انجام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی الموت گفت : نصب گاردریل در 8 کیلومتر از نقاط پرحادثه، پرتگاه و پیچ های خطرناک راه های فرعی و روستایی منطقه الموت نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.