ارومیه؛

تمدید ثبت نام تاکسیهای فرسوده

ثبت نام تاکسی های فرسودا از طریق دفاتر پیشخوان دولت تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد: سایت ثبت نام تاکسی های فرسوده بصورت بسیار محدود باز است و مالکین تاکسی های مدل 1385 وپایین تر که فرسوده محسوب می شوند می توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

فخرالدین معصوم زاده، افزود: با عنایت به پیگیری های مکرر سازمان تاکسیرانی ارومیه، امکان ثبت نام برای تعدادمحدود5000 تاکسی فرسوده دیگر برای تبدیل به احسن بصورت کشوری مهیا شده و برای اقدام در این باره سایت مربوطه از 5 مهر ماه فعال و دفاتر پیشخوان دولت آماده ثبت نام متقاضیان است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه تاکید کرد: با توجه به اینکه این ثبت نام بصورت کشوری و بعنوان آخرین مهلت است و در تمامی شهرها انجام و به محض اتمام سهمیه 5000دستگاهی متوقف خواهد شد.

وی افزود: از تمامی مالکین تاکسی های فرسوده کلانشهر ارومیه که تاکنون موفق به ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت نشده بودند، درخواست می گردد که در اسرع وقت و قبل از اتمام سهمیه در این باره اقدام و بلافاصله جهت دریافت معرفی نامه به بانک برای اخذ تسهیلات و شروع روند نوسازی به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی ارومیه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه عواقب عدم ثبت نام در طرح نوسازی تاکسیهای فرسوده متوجه شخص مالک تاکسی فرسوده می شود، ادامه داد: باتوجه به اینکه امکان جلوگیری از فعالیت و تردد تاکسیهای فرسوده وجود داشته وفعالیت با این خودروها علاوه بر آلایندگی هوا و تاثیر نامطلوب برمبلمان شهری از نظر مالی نیز بعلت هزینه های بالای تعمیر و نگهداری برای مالک آنها مقرون به صرفه نیست، درخواست می شود که بلافاصله و دراسرع وقت و قبل از اتمام سهمیه اضافی درنظر گرفته شده توسط سایر شهرها، مالکین تاکسی های فرسوده کلانشهر ارومیه دراین باره اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: تاکسی ، فرسود ، ثبت نام ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.