کاویانی:

لیگ با کیفیتی را شاهد نبودیم/ امیدوارم در آینده استعدادهای خوبی جذب دو و میدانی شوند

پرتابگر چکش کشورمان گفت: كيفيت برگزارى مرحله نهایی لیگ دو و میدانی نسبت به دوره های قبل بهتر بود ولى سطح ركوردها به دليل تغيير در زمان بندى برگزارى مسابقات و سردى هوا كاهش پيدا كرده بود.

کاوه کاویانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کیفیت برگزاری مرحله نهایی لیگ دو و میدانی اظهار کرد: كيفيت برگزارى مسابقات نسبت به دوره های قبل بهتر بود ولى سطح ركوردها به دليل تغيير در زمان بندى برگزارى مسابقات و سردى هوا كاهش پيدا كرده بود.
 
وی ادامه داد: سال گذشته در مسابقات اميدهاى كشور توانستم مقام دوم را كسب کنم و امسال برای اولين بار بود که حضور در ليگ بزرگسالان را تجربه می كردم.
 
پرتابگر چکش کشورمان گفت: بعد از مرحله اول مصدوم شدم و نتوانستم در مرحله دوم نتيجه قابل قبولى را كسب كنم ، در اين مرحله با وجود اينكه آسيب ديدگی گذشته ام به طور كامل بهبود نيافته بود و نتوانستم اعدادى را كه در تمرين بارها پرتاب كرده ام تكرار كنم توانستم مقام سوم را كسب كنم.
 
وی ادامه داد: كمتر از يك سال و نيم است در پرتاب چكش فعاليتم را در تهران كه چندين سال بود كسى فعاليت نداشت آغاز كرده ام ، در اين زمان كم توانسته ام با حمايت خانواده و و زحمات مربى دلسوزم امید عباس نيك و هيات دووميدانى استان تهران نتايج قابل قبولى را كسب كنم.
 
کاویانی درمورد برنامه های آتی خود بیان کرد: با توجه به اينكه آخرين مرحله نهایی لیگ دو و میدانی روز گذشته به اتمام رسید، از فردا مصمم تر تمرينات آماده سازى ام را براى سال آينده پيگيرى ميكنم.
 
پرتابگر چکش کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: اميدوارم با اطلاع رسانى و تدابير مسئولان استقبال خوبى از اين رشته پايه شود و استعدادهاى خوبى جذب دووميدانى شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار