همدان؛

نقش شهید همدانی در ماندگاری سوریه ممتاز است

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: نقش شهید همدانی خاصه در ماندگاری سوریه ممتاز است و واقعیت‌های مختلف نقش او در سوریه باید بیان شود.

نقش شهید همدانی در ماندگاری سوریه ممتاز است
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا زاکانی در حاشیه سالگرد شهادت سردار همدانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید همدانی بسیار زلال، شفاف و انقلابی به معنای واقعی بود و خود را وقف انقلاب کرد.

وی با تأکید بر اینکه ایشان در صحنه‌ها تمام ظرفیت خود را در طبق اخلاص گذاشت، گفت: سردار در دوران دفاع مقدس و قبل از آن و زمانی که شرایط داخلی کشور در سال 88 با فتنه بزرگ روبرو بود و انقلاب در لبه پرتگاه قرار داشت، نقش‌آفرین بود.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم بیان کرد: زمانی بیگانگان با تمهیداتی بنا داشتند نگذارند آسایش در جوامع اسلامی وجود داشته باشد و با جنگ نیابتی در سوریه آغازگر مسیری شدند که حضور و جانفشانی سردار موجب ناکامی نظام سلطه و آمریکای جنایتکار شد.

وی به حرکت بی‌آلایش سردار در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: شهید همدانی تابع ولی فقیه و خادم مردم بود که این ویژگی‌های ممتاز، او را به الگویی برای نسل امروز و آینده تبدیل کرده است.

زاکانی با اشاره به اتفاقات سوریه خاطرنشان کرد: در سوریه کار به جایی رسید که دشمنان تمام توانمندی‌ها را برای سقوط سوریه آوردند که سردار با تدبیر، اوج قدرت‌نمایی بیگانگان و تروریست‌ها در سوریه را با شکست مواجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش تروریست‌ها و دشمنان این بود که سوریه تبدیل به پایگاه خلاف خط مقاومت شود که این ترفند به ناکامی انجامید.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.