محمد علی اسلامی:

زمان ساخت سریال «نیلوفر و باران» مشخص نیست

پیش نگارش «نیلوفر و باران» به اتمام رسیده، اما هیچ اتفاقی برای روند و مراحل تولید رخ نداده است.

محمد علی اسلامی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «فرات» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید سریال «نیلوفر و باران» گفت: با توجه به اینکه سال‌ها پیش نگارش این مجموعه به اتمام رسیده، هنوز هیچ اتفاقی برای روند و مراحل تولید رخ نداده است و منتظر پاسخ مدیران هستیم.  
 
وی در ادامه درباره زمان دقیق تولید این مجموعه بیان کرد: فیلمنامه این سریال برای شبکه یک است و زمان تولید آن به تصمیم مدیران، معاون و گروه فیلم و سریال سیما بستگی دارد.  
 
اسلامی در خصوص مضمون سریال «نیلوفر و باران» عنوان کرد: این مجموعه تلویزیونی با محوریت خانوادگی، ملودرامی اجتماعی را بیان می‌کند.  
 
تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «یک تکه زمین» با توجه به پیشینه‌ای که در ساخت سریال‌های مناسبتی دارد، افزود: «نیلوفر و باران» با توجه به پیروی کردن از مضمون اجتماعی، برای زمانهای مناسبتی محرم و یا رمضان در نظر گرفته نشده و ترکیب آن برای پخش آزاد است.  
 
اسلامی در پایان با توجه به بازبخش سریال «فرات»، در خصوص استقبال مخاطبان از این مجموعه اظهار داشت: با اینکه 5 سال از پخش این مجموعه می‌گذرد، اما بازخورد و بازپخش‌های متعددی از سریالهای «زیر تیغ»، «یک تکه زمین» و «فرات» در مراکز استانها داشتیم.  
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار