قزوین؛

واگذاری اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به سرمایه گذاران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از واگذاری 19هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضیان سرمایه گذاری داخلی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حمیدرضا خانپور در بازدید از شرکت آسان پک گفت: به منظور جذب سرمایه گذار علی الخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته در طول چند ماه اخیر بیش از 19هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضیان سرمایه گذاری داخلی واگذار شده است.

وی هدف از  استقرار صنایع در شهرکها و نواحی صنعتی را تجمیع واحدها و بهره وری بالای آنها از سیاست های دولت بیان کرد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین ادامه داد: اعمال مشوق هایی مانند معافیت های مالیاتی از 7 تا 13سال، پایین بودن هزینه های تسطیح اراضی برای ساخت و ساز و خدمات آب، برق، گاز و تلفن، دریافت تقسیطی حق انتفاع زمین و وجود امکانات مناسب برای جذب سرمایه گذار از جمله مزایای شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان یکی از شهرکهای صنعتی کمتر توسعه یافته استان بشمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین تصریح کرد: با مذاکرات صورت گرفته با شرکت آسان پک بزرگترین شرکت بسته بندی در خاورمیانه، زمینی به مساحت 90هزار مترمربع در شهرک صنعتی خرمدشت به  شرکت مزبور واگذار شد .

خانپور توضیح داد: میزان سرمایه گذاری این شرکت در شهرک صنعتی خرمدشت سه هزار میلیارد ریال است  که با راه اندازی آن در کمتر از 18ماه زمینه اشتغال برای 240نفر از جوانان بومی منطقه فراهم می شود.

مهرداد نباچیان مدیرعامل شرکت آسان پک هم در این بازدید و آیین انعقاد قرارداد واگذاری زمین طرح توسعه شرکت آسان پک اعلام کرد: با بهره برداری از واحد مذکور استان قزوین به قطب بسته بندی کشور تبدیل خواهد شد.

 درحال حاضر در این شهرک 116قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 52واحد تولیدی با سرمایه گذاری دو هزار و 200میلیارد ریال و اشتغالزایی برای هزار و 450 نفر به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار