اصفهان؛

رکابزنان کاشانی به آستان قدس رضوی رسیدند

تیم دوچرخه سواران کاشانی «حرم تا حرم» وارد حرم رضویشدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان پس از رکابزنی مسافت یک هزار و 300 کیلومتری از مشهد اردهال تا مشهدالرضا(ع) وارد حرم امام مهربانی ها شدند.

سرپرست تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:این تیم که روز ششم مهر در ابتدا حرکت خود را با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دارالاسلام کاشان و تجدید میثاق با این بزرگ مردان جاوادنه تاریخ از مشهد اردهال آغازکرد عصرامروز پنج شنبه 16 مهر به وارد استان خراسان رضوی شد.

رکابزنان کاشانی به آستان قدس رضوی رسیدند

سجاد مظفری تبار، گفت:گرامیداشت هفته دفاع مقدس،زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و مقاومت و  نهادینه سازی اجرای برنامه‌های ورزشی با محوریت مفاهیم ارزشی و فرهنگی هدف از رکابزنی این تیم دوچرخه سواری است.

وی ، عبور این تیم دوچرخه سواری از هفت استان اصفهان، قم، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و رضوی را یادآورشد و  گفت:این تیم برای هفدهمین سال متوالی است که مسیر کاشان تا حرم رضوی را رکاب می زند.

به گفته وی،دوچرخه سواران کاشانی شهرهای کاشان، قم، تهران، دماوند، فیروزکوه، سوادکوه، شیرگاه، قائم‌شهر، ساری، نکا، بهشهر،جنگل گلستان و باب الرضا خراسانی شمالی را در مسیر حرکت پشت سرگذاشتند.

مظفری‌تبار،شهرهای آشخانه، بجنورد، کردکوی، بندرگز، گرگان، علی‌آبادکتول، رامیان، آزادشهر، مینودشت و گالیکش دیگر شهرهایی است که طی 10 روز در مسیر حرکت از آن عبور کردند.

وی تصریح کرد:گروه یازده نفری دوچرخه سواران سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با عنوان «حرم تا حرم» در قالب این حرکت فرهنگی، معنوی و ورزشی فرهنگ ترویج ورزش، ایجاد روحیه شاداب و با نشاط  و سلامت ورزشی را با ارادت به خاندان پاک اهل بیت(ع) در سراسر کشور ترویج می‌کنند.

مظفری تبار،انجام این رکابزنی به‌ همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را تاکیدکرد و گفت:معرفی ورزشکاران و شهدای کاشانی،شناسایی بیشتر حضرت سلطانعلی علی بن امام محمد باقر(ع) در کربلای ایران ، مشهد اردهال و آیین هزار ساله قالیشویان آن حضرت  که هر سال دومین جمعه از مهر ماه برگزار می شود از دیگر اهداف این شهر ورزشی است.

به‌گفته‌وی، آقایان حسين كچوئي، محسن يزدان پناه، غلام همايونی، اسماعيل بزری، حسين خرم آبادی، ناصر مختص آبادی، محسن خشنودی، سيدعلی حسينی،  علي خيامي، ابوالفضل صميمت به سرپرستی و مربیگری سجاد مظفری تبار و تدارکات مهدی نشاسته گیر رکابزنان تیم منتخب دوچرخه سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از مشهداردهال درکاشان تا مشهد مقدس هستند.


انتهای پیام/گ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.