شیراز؛

حفظ اسرار مردم توسط ماموران سرشماری

معاون استاندار فرماندار ویژه جهرم گفت: تعهد سازمانی، امانت‌داری و حفظ اسرار مردم از مهم‌ترین مواردی است که باید مأموران سرشماری نهایت دقت را نسبت به آن‌ ها داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم گفت: مأموران سرشماری با اتکا به مهارت ‌های کسب‌شده در دوره آموزشی و دقت در به‌کارگیری آن‌ ها در عملیات میدانی، نقش بسزایی در میزان موفقیت این طرح عظیم ملی خواهند داشت.
رئیس سرشماری عمومی شهرستان جهرم افزود: نحوه تعامل و برخورد مناسب مأموران سرشماری با مردم از مهم‌ترین مسائل است، بنابراین مأموران آمارگیر باید با خوش‌رویی رفتار مردم‌پسند داشته باشند.
صحرائیان ادامه داد: لازم است مأموران سرشماری نفوس و مسکن در ثبت اطلاعات و آمار، نهایت دقت را داشته باشند زیرا برنامه‌ریزی مسؤولان بر مبنای نتایج همین سرشماری‌ها انجام می‌شود.   وی بیان کرد: مأموران سرشماری با در نظر گرفتن شئون اسلامی و قانونی در برخورد با مردم، مدیریت زمان را نیز در نظر گیرند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم بابیان اینکه مشارکت عمومی در سرشماری یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: انجام سرشماری به شیوه اینترنتی باید در اولویت قرار گیرد و مردم با مشارکت بالا به‌ این روش ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار