کارآفرینی ماموریت اصلی دانشکده علم و هنر جهاد دانشگاهی

دانشکده علم و هنر جهاد دانشگاهی به ایجاد مراکز استعدادیابی و کسب مهارت برای ورود دانشجویان به مراکز کسب و کار می پردازد.

کارآفرینی ماموریت اصلی دانشکده علم و هنر جهاد دانشگاهی
محسن برزگری معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ایجاد فرهنگ کار آفرینی از جمله اقدامات دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی در این مرکز است.

وی در ادامه افزود: برای اجرای فرهنگ کارآفرینی لازم است که هم اساتید و کارکنان دانشگاه با ایجاد انگیزه و خلاقیت این نگرش و بینش را دردانشجویان ایجاد وتقویت کنند.

برزگری ابراز داشت: در دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی علاوه بر دروس مصوب وزارت علوم واحد های مهارتی برای نزدیکی دانشجویان به بازار  کسب و کار ایجاد شده است، همچنین استعداد یابی و برگزاری دوره های آموزشی برای راه یابی به محیط کسب و کار از دیگر اقدامات این دانشگاه است.

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی اظهار داشت: با مذاکراتی که ما با فعالان حوزه صنعت انجام دادیم در رشته های مختلف، محیط کسب و کار ایجاد و از طریق اساتید به پرورش هنرجویان برای راه یابی به بازار کسب وکار آشنایی و ایجاد مهارت های کاری و ارتباطی پرداخته شده است.

وی بیان کرد: ایجاد مرکز علم و کار به منظور ایجاد اقتصاد دانش بنیان از دیگر اقدامات دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی برای ایجاد کار آفرینی است.

برزگری با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی ایجاد اشتغال است و ایجاد دغدغه کارآفرینی برای اساتید است، ابراز داشت: ایده کارآفرینی از 2 سال گذشته آغاز و در سال جاری به صورت جدی از سوی جهاد دانشگاهی مورد پیگیری است. 

وی در خصوص همکاری پژوهشکده ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی با دانشگاه علم و هنر افزود: ایجاد مرکز رشد گیاهان دارویی، مرکز رشد سلامت و تغذیه و مرکز رشد هنر برای رشد و ایجاد اشتغال برای دانشجویان ازجمله این اقدامات از سوی این مراکز است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار