درهای تمرین تیم ملی به روی اصحاب رسانه باز شد+تصاویر

کادرفنی تیم ملی با تجدید نظر نسبت به حضور اصحاب رسانه در تمرین، مجوز حضور 15 دقیقه ای خبرنگاران را در تمرین فردای ملی پوشان صادر کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اعلام ساعت تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان که به نوعی نخستین تمرین شاگردان کارلوس کی روش برای تقابل با کره جنوبی پس از برتری ایران مقابل ازبکستان به شمار می رفت، دردسرهای زیادی را برای اصحاب رسانه به وجود آورد به گونه ای که آن ها در فاصله کمتر از 50 دقیقه به آغاز تمرین متوجه شدند که قرار است ملی پوشان از ساعت 15 امروز پس از مدت ها به کمپ تیم های ملی بازگردند و در  این محل تمرین کنند.

همین عامل سبب شد تا برخی از خبرنگاران دقایق ابتدایی تمرین امروز را از دست بدهند و برخی دیگر هم از حضور در محل تمرین خودداری کنند.

البته دقایقی پس از این اطلاع رسانی ضعیف خبری منتشر شد مبنی بر این که تمامی تمرینات تیم ملی از فردا تا پیش از دیدار با شاگردان اولی اشتیلیکه پشت درهای بسته برگزار می شود.

با این وجود سرمربی تیم ملی در پایان تمرین امروز تصمیم گرفت که مجوز ورود خبرنگاران و عکاسان را در 15 دقیقه جلسه تمرینی فردا که از ساعت 10:30 صبح در ورزشگاه آزادی برگزار می شود صادر کند.

تمرین امروز شاگردان کی روش با حضور پزشکان تیم پیگیری شد.
درهای تمرین تیم ملی به روی اصحاب رسانه باز شد

درهای تمرین تیم ملی به روی اصحاب رسانه باز شد

درهای تمرین تیم ملی به روی اصحاب رسانه باز شد

درهای تمرین تیم ملی به روی اصحاب رسانه باز شد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار