آبادان؛

راه اندازی نسل سوم اینترنت تلفن همراه در هندیجان

نسل سوم اینترنت تلفن همراه در هندیجان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسینی  رئیس اداره مخابرات هندیجان گفت: فناوری نسل سوم اینترنت پرسرعت شبکه تلفن همراه(3G) در این شهرستان به بهره برداری رسید.

سید عبدالرضا حسینی افزود:سه ایستگاه تلفن همراه پوشش این سرویس را برای کلیه مشترکان همراه اول در سطح شهر هندیجان به عهده دارند.

وی گفت: ارتقا و افزایش سرعت اینترنت از مزایای این سرویس است که 12 هزار مشترک همراه اول در این شهرستان از آن بهره مند شدند.

حسینی افزود: مشترکان همراه اول برای بهره مندی از این سرویس تنظیم تلفن خود را برای دریافت اینترنت پرسرعت بر روی گزینه 3G یا خودکار قرار دهند.

وی همچنین در خصوص تلفن ثابت گفت: هشت هزار شماره مشترک تلفن ثابت در شهرستان هندیجان فعال می باشد که بخش عمده ای از آنها از سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات(Adsl) بهره مند می باشند.

حسینی افزود: مخابرات در مناطقی که امکانات فنی وجود دارد بلافاصله و به صورت به روز اقدام به واگذاری تلفن ثابت می کند و نگهداری، ارتقا کیفیت شبکه و رضایت مندی مشترکان از اولویت های این شرکت می باشد.

وی همچنین در خصوص وضعیت پوشش تلفن همراه در هندیجان گفت: وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در شهرستان به صورت دوره ای توسط کارشناسان بررسی می شود و در صورت ارائه هر گونه گزارش توسط شهروندان مبنی بر ضعیف آنتن دهی در نقاط شهری موضوع با حضور کارشناسان استانی بررسی می شود.

ایرانسل دیگر اپراتور تلفن همراه نیز یکماه پیش اقدام به فعال سازی اینترنت نسل سوم در این شهرستان نمود.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب استان خوزستان قرار گرفته است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.