درخشش گیلانی‌ها در مسابقات قهرمانی آبهای آرام کشور

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بعدازظهر امروز 16 مهرماه با برگزاری رقابت های فینال مسافت 500 متر ادامه پیدا کرد.

درخشش گیلانی‌ها در مسابقات قهرمانی آبهای آرام کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت، روابط عمومی قایقرانی اعلام کرد:  رقابت های مسافت 500 متر در مواد کایاک یکنفره، دونفره و چهارنفره و کانوی  یکنفره و دونفره در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد.

در کایاک یکنفره 500 متر بزرگسالان احمدرضا طالبیان از اصفهان مقام اول، علی آقامیرزایی از گیلان مقام دوم و محمدطاهر حسینی افشار از کرمانشاه مقام سوم را بدست آوردند.

 در کانوی یکنفره 500 متر بزرگسالان شاهو ناصری از کردستان اول، علی اجاقی از کرمانشاه دوم و سهیل نوروزنژاد از گیلان سوم شدند.

 در کایاک یکنفره 500 متر جوانان محمدرضا صیاد از گیلان، علیرضا مرادی از لرستان و تارخ طالبی از تهران اول تا سوم شدند.

 در کانوی یکنفره 500 متر جوانان علی جان بابایی از مازندران، فاروق عشقی از کردستان و سبحان بیرانوند از لرستان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 در کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان محمدطاهر حسینی افشار و هادی جعفری از کرمانشاه مقام اول، امیر غریب و علیرضا فرمانده از گیلان مقام دوم و محمد ولدی و مصطفی نوری از همدان مقام سوم را بدست آوردند.

 در کانوی دونفره 500 متر بزرگسالان سهیل نوروزنژاد و مهرداد دانیالی از گیلان اول، هومن کریمی و معراج محمدزاده از تهران دوم و محمد نوری و دامون صادقی از تهران توابع سوم شدند.

 در کایاک دونفره 500 متر جوانان ابوالفضل درجزی و محمدرضا صیاد از گیلان، محمد بالی اسلامی و مصطفی علیخانی از مازندران و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران اول تا سوم شدند.

 در کانوی دونفره 500 متر جوانان نبی رضایی و محمد جعفری از مازندران، رشاد وفایی و زانا سائدی از کردستان و بهراد پیوند سرخی و امین ربانی از گیلان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

 در کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان تیم گیلان با ترکیب جواد مومنی، محمد گلپیرا، علیرضا فرمانده و پیمان قویدل از گیلان مقام اول، تیم تهران با ترکیب بابک دربان، علیرضا جهان نما، پوریا شریفی و علیرضا علیمحمدی مقام دوم و تیم زنجان با ترکیب رضا اسکندری، علی جاروقی، محمدرضا مقدمی و امید احمدی مقام سوم را بدست آوردند.

 در کایاک چهارنفره 500 متر جوانان تیم گیلان با ترکیب محمدرضا صیاد، محمد زارع، علی الماسی و امیر آقامیرزایی مقام نخست را بدست آوردند، تیم تهران با ترکیب کوروش فرجی، پارسا امیدوار، آرمین حیدرزاده و تارخ طالبی در رده دوم قرار گرفتند و تیم مازندران با ترکیب یوسف پشتیوان، مهدی محمودی، مصطفی علیخانی و محمد بالی اسلامی جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

 رقابت های قهرمانی کشور آبهای آرام با برگزاری مسابقات مسافت 200 متر فردا 17 مهرماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.