افشین بیابانگرد:

حسرت المپیک بر دلم ماند/ در جهانی باید حقانیتم را ثابت کنم

دارنده مدال برنز جهان گفت:ای کاش کادر فنی تیم ملی به من هم فرصت می داد تا می توانستم در بازی های المپیک ریو 2016 شرکت کنم.

افشین بیابانگرد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:برای حضور در بازی های  المپیک ریو توقع چندانی از کادر فنی نداشتم فقط با توجه به شرایطی که داشتم گفتم برای من در وزن 66 کیلو گرم انتخابی برگزار کنند که با مخالفت روبرو شد و خیلی راحت شانس حضور در این میدان بزرگ را از دست دادم.
وی تصریح کرد:به هر صورت هر چه که بود تمام شد و صحبت کردن درباره این موضوع دیگر هیچ فایده ای ندارد فقط اینکه حضور در بازی های المپیک ریو یک حسرت بزرگ شد که بر دلم ماند.
بیابانگرد با اشاره به این که تمام تمرکزش رقابت های پیش رو است تاکید کرد:برای آنکه حقانیتم را ثابت کنم باید ابتدا در رقابت های جهانی مجارستان که در اوزان غیر المپیکی برگزار می شود بهترین نتیجه را کسب کنم و بعد از آن نیز با تصمیم کادر فنی برای حضور در رقابت های جام جهانی تهران آماده شوم.
فرنگی کار وزن 71 کیلو گرم کشورمان درباره اینکه از هم اکنون خود را ملی پوش رقابت های جهانی می داند گفت: از آنجا که در رقابت های انتخابی این وزن در سال گذشته به مقام نخست رسیدم با تصمیم شورای فنی  قرار بر این شد در اردوی تیم ملی مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرم به همین منظور با توجه به انگیزه ای که دارم و فرصت باقی مانده تا رقابت های جهانی مطمئن باشید طوری تمرین می کنم که رضایت کادر فنی را به خود جلب کنم.
رقابت های جهانی کشتی در اوزان غیر المپیکی، روزهای 20 و 21 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار