جزئیاتی درخصوص دومین مناظره انتخاباتی ترامپ و کلینتون

دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا فردا شب برگزار می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «وکس»، دومین مناظره انتخاباتی میان نامزد دموکرات ها و نامزد جمهوری خواهان، یکشنبه شب ساعت 9 به وقت آمریکا برگزار می شود. محل برگزاری این مناظره، شهر «سنت لوئیس» واقع در ایالت میزوری آمریکا است.

مدت زمان این مناظره 90 دقیقه خواهد بود. کلینتون و ترامپ در این مناظره به سوالات رای دهندگان میانه رو پاسخ خواهند داد. علاوه بر شبکه های تلویزیونی، بسیاری از پایگاه های اینترنتی، از جمله سی بی اس، ان بی سی، سی ان ان، فاکس نیوز، پی بی اس، سی ان بی سی و غیره، این مناظره را به صورت زنده پخش خواهند کرد.

اگر بخواهیم به نظرسنجی ها اکتفا کنیم، هیلاری کلینتون در اولین مناظره انتخاباتی پیروز شد. بسیاری از نظرسنجی ها، کاهش آرای احتمالی ترامپ پس از مناظره اول را نشان دادند. با این حال، همین نظرسنجی ها «مایک پنس»، زوج انتخاباتی ترامپ، را پیروز مناظره معاونان دانستند؛ اما به نظر نمی رسد این امر تاثیری بر افزایش آرای احتمالی ترامپ در نظرسنجی ها داشته باشد.

شواهد نشان می دهد ترامپ به کسب آمادگی برای مناظره اعتقاد ندارد. از سوی دیگر، ترامپ درخصوص شرکت در جلساتی که به صورت پرسش و پاسخ برگزار می شود، تجربه کمی دارد. ممکن است در پاسخ به پرسش شهروندان معمولی نیز به شدت عصبانی شود و کنترل خود را از دست بدهد.

حال پرسش اینجاست آیا ترامپ می تواند در دومین مناظره انتخاباتی همه چیز را به نفع خود تغییر دهد یا خیر؟


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار