سمنان؛

استقرار 10 چادر ثبت‌نام اینترنتی رایگان سرشماری

فرماندار و مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان سمنان از استقرار 10 چادر ثبت‌نام اینترنتی رایگان سرشماری در سطح شهر سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ سید عباس دانایی فرماندار و مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان سمنان در جلسه داخلی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان سمنان  با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه ثبت نام رایگان اقشار مختلف مردم در سرشماری سال 95 گفت: با توجه به اهمیت مراکز جمعیتی جدید و از جمله مسکن مهر سمنان  سه پایگاه سیار ثبت نام اینترنتی رایگان برای اهالی مسکن مهر در این شهرک پیش‌بینی شده است.

وی از استقرار 10 پایگاه ثبت‌نام اینترنتی درون‌شهری رایگان سرشماری از طریق برپایی چادر در سطح شهر سمنان خبر داد و خواستار مشارکت مردم در اجرای این طرح ملی شد.

دانایی با تاکید بر تحقق وعده ثبت‌نام اینترنتی که در کشور 40 درصد و در استان 60 درصد اعلام شده افزود: علاوه بر این باید  تدابیر لازم برای ثبت‌نام افراد و خانوارهایی که به علت کهولت سن و بیماری و یا عدم دسترسی به اینترنت قادر به ثبت نام اینترنتی نیستند نیز باید اندیشیده شود .

وی بااشاره به نقش مهم مردم در تحقق برنامه‌های این طرح ملی تصریح کرد: در این بخش خود مردم  نیز میتوانند با توجه به شناخت از این افراد در اجرای این طرح نقش آفرین باشند  که در این بخش در مجموعه اداره کمیته امدادامام خمینی (ره) و اداره بهزیستی و دیگر دستگاه‌های اداری اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است.

دانایی همچنین در نشست هم‌اندیشی با نیروی انتظامی در راستای اجرای بهتر سرشماری عمومی نفوس و مسکن با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در اجرای این طرح ملی گفت: لازمه کمک به برقراری نظم و اجرای بهتر سرشماری تعامل مناسب نیروی انتظامی و ستاد سرشماری شهرستان است.

وی با اشاره به امنیت بالای شهرستان سمنان که نتیجه تلاش‌های مجموعه بزرگ نیروی انتظامی است تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد و آرامش در اجرای طرح سرشماری برای ماموران سرشماری به عنوان آمارگیر از یک سو و پیشگیری از موارد احتمالی در اجرای این طرح از سوی دیگر از جمله وظایف مجموعه نیروی انتظامی در این بخش است که همچون دوره های قبل سرشماری تمهیدات لازم در این بخش پیش بینی شده است.

استان سمنان از نظر مشارکت مردمی با بیشترین ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن تاکنون در رتبه اول کشور قرار داد.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: آمادگی ، سرشماری ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.