قم؛

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت هیئات مذهبی به منظور بزرگداشت یوم الله 13آبان

ازظرفیت هیئات مذهبی در بزرگداشت روز یوم الله 13سیزده آبان استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ؛در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان پیشنهاد برگزاری نمایشگاه مرگ بر آمریکا و جنایت‌های آمریکا در استان قم موردبحث و بررسی قرار گرفت و بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت هیئات مذهبی به منظور بزرگداشت این روز تأکید شد.

در ابتدای این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: طی دو سال گذشته روز 13 آبان با روز عاشورا تقارن داشت اما تأکید بر این است که این برنامه در همان روز باشکوهی هر چه تمام‌تر برگزار شود.

آقای لطفی بابیان اینکه روز 13 آبان یک روز ملی است، افزود: این روز را نمی‌توان تغییر داد همچنین بنا بر تغییر این روز نیز نیست، برای نمونه روز 15 خرداد یک روز تعطیل در تقویم نظام جمهوری اسلامی است اما بزرگداشت این روز باشکوه در شهر قم برگزار می‌شود.


وی افزود: تجمع روز 13 آبان از ساعت 9 صبح در میدان روح‌الله شروع خواهد بود و شروع برنامه‌ها در حرم مطهر نیز از ساعت 10 خواهد بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیقات اسلامی با تأکید بر گرامیداشت روز 13 آبان گفت: باید به‌منظور بصیرت‌افزایی در جامعه مردم را تشویق به شرکت در مراسم بزرگداشت روز 13 آبان کرد و در این راستا جلساتی به‌منظور تبیین دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران برگزار شود.

در ادامه حضار شرکت‌کننده در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان پیشنهادهایی به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این روز ارائه دادند. ازجمله این پیشنهادها نواخته شدن زنگ دشمن‌شناسی در مدارس استان، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در استان قم و اجرای مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری در این روز بود.

همچنین در این جلسه پیشنهاد برگزاری نمایشگاه مرگ بر آمریکا و جنایت‌های آمریکا در استان قم ارائه شد.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار