سیستان وبلوچستان

توزیع کالاهای پر مصرف هیات های عزاداری در استان

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: توزیع کالاهای پرمصرف خاص هیات های عزاداری و نذورات در ماه محرم و صفر از امروز ششم محرم در سطح سیستان وبلوچستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، سیامک سرابندی در رابطه با اقلام پر مصرف در ایام محرم و صفر اظهار کرد: برای این ایام250 تن شکر، 800 تن برنج وارداتی پیش بینی شده همچنین در مورد کالای گوشت قرمز و مرغ منجمد در استان هیچ محدودیتی برای عرضه در بازار وجود ندارد.

وی در خصوص قیمت کالاهای پرمصرف در ایام ماه محرم خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو برنج سه هزار و 180 تومان در زاهدان و برای شهرستان ها سه هزار و 200تومان، قیمت شکر 2هزار و 270 تومان در زاهدان و برای شهرستان ها سه هزار تومان ، گوشت قرمز در سراسر استان 22 هزار تومان و مرغ پنج هزار و 400تومان در زاهدان و برای شهرستانها نیز پنج هزار و 500 محاسبه شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه این کالاها در فروشگاه های تعاونی در کل استان توزیع می شود ادامه داد: برای فروشگاه‌هایی که موظف به توزیع کالاهای پر مصرف در استان هستند بنری تحت عنوان توزیع کالاهای محرم و صفر خاص هیات های عزاداری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار