اردبیل؛

پیگیری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور

وزیر نیرو گفت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور با جدیت پیگیری می‌شود تا بتوانیم در سال اقتصاد مقاومتی٬ اقدام و عمل اقدامات سازنده‌ای در این زمینه انجام دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید چیت‌چیان در جلسه کارگروه استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویتهای دولت یازدهم تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به منویات مقام معظم رهبری است که در این زمینه با توجه به ظرفیتهای استانها پروژه‌های اقتصاد مقاومتی پیگیری می‌شود و باید مسئولان مربوطه در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و عملی کردن شعار مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی٬ اقدام و عمل فعالیتهای بسیار خوبی انجام داده است٬ افزود: انتظار می‌رود تا پایان سال نتایج بسیار خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی در کشور به وجود آید تا بتوانیم اقدامات عملی خود را به خوبی نشان دهیم.

وزیر نیرو افزود: باید متناسب با ظرفیت استانها پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شود و موانع رفع تولید و ارئه تسهیلات نیز به طور اساسی برداشته شود تا این واحدهای تولیدی گام بزرگی در توسعه و رونق کشور بردارند.

چیت‌چیان تصریح کرد: دو سوم پروژه‌ اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل بسیار خوب بوده است و انتظار می‌رود مسئولان استان اردبیل در بخشهای گردشگری برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدامات عملی انجام دهند تا با استفاده از این ظرفیتها منطقه در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.