اردبیل؛

یادواره شهید اعلمی و 184 شهید ورزشکار در اردبیل برگزار می شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری یادواره شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید والامقام ورزشکار استان اردبیل در اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل که با حضور مسئولان استان اردبیل سخن می گفت افزود: هدف از برگزاری این یادواره ها در واقع آشنا کردن اقشار مختلف جامعه با مسئله شهید و شهادت و همچنین شناساندن شهدای 8 سال دفاع مقدس و رشادت های آنان و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست.

وی با اشاره به اینکه آرامش و رفاه کنونی در جامعه ما به برکت خون شهداست گفت: این قهرمانان و ایثارگران بدون هیچ چشم داشتی برای دفاع از وطن و ناموس خود جنگیدند و از خون خود در راه امام حسین(ع)، دین و اسلام گذشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه یادواره ی شهید اسماعیل اعلمی قهرمان وزنه برداری در 26 مهرماه در اردبیل برگزار خواهد شد گفت: در 2 ماه گذشته برنامه ها و مسابقات ورزشی مختلفی با نام شهید اسماعیل اعلمی در استان برگزار کردیم و با برنامه ریزی دقیق آماده ی برگزاری اولین کنگره شهید شاخص کشور شهید اسماعیل اعلمی دارای حکم قهرمانی وزنه برداری خواهیم بود.

بهتاج گفت: هدف از برگزاری یادواره در واقع شناساندن شجاعت ها و رشادت های شهدا برای دفاع از کشور و وطن است چرا که امنیت کنونی خود را مدیون این شهدا هستیم.

وی افزود: در این یادواره میزبان قهرمان المژیک، ورزشکاران استان و قهرمانان استان و هم چنین پیشکسوتان ورزشی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.