شیراز؛

تیم شیراز ب قهرمان رقابت های ایت بال کشور

تیم شیراز ب قهرمان رقابت های ایت بال زیر 18 سال کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: دومین دوره مسابقات کشوری ایت بال تیمی در بخش آقایان رده سنی زیر ۱۸ سال با حضور تیم هایی از استان های خوزستان، بوشهر ، فارس، مازندران، البرز و چهارمحال بختیاری از چهاردهم تا شانزدهم مهرماه در خانه بیلیارد آبادان برگزار شد.
این گزارش حاکی است، دیدار فینال این رقابت ها بین تیم های شیراز ب و شاهین بوشهر با قضاوت سارا مقصودی انجام شد و در پایان تیم شیراز ب متشكل از وحید شیعه زاده و شروین امیدوار به مقام قهرمانی رسید.
تیم شاهین بوشهر متشكل از حامد احمد زاده، ایلیا هندی زاده و مهدی مقدس دوم شد و تیم های البرز متشكل از صدرا ابراهیمی میمند، علی معمارزاده قمی و عباس میرزا نیا و آبادان الف متشكل از محمد موسوی و فروهل زاهدانی مشترکا مقام سوم را کسب کردند .
این رقابت ها که به مناسبت گرامیداشت جشنواره مهر اروند و به میزبانی استان خوزستان شهرستان آبادان برگزار شد در رشته انفرادی نیز در حال پیگیری است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
گفتنی است؛ مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده بیژن هاجری امجد، سرداور طاهره اسلامی و بازی ها با قضاوت مجید شیرین کار، علی دشت بزرگ، کوروش حسین زاده، عماد شقاقی، الهام عباسی، راشین دریس و سارا مقصودی همراه بود.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تیم ، شیراز ، قهرمان ، ایت بال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار