ساری،

بهشت کوچک میزبان 6 هزار گردشگر داخلی و خارجی

مجتمع بین المللی صنعتی گردشگری راه آهن شمال کشور از ابتدای امسال تا کنون میزبان ۶هزار گردشگر داخلی و خارجی بوده است.

خندق آبادی ، مدیرعامل مجتمع فرهنگی، آموزشی پارمیس راه آهن کشور در حاشیه نشست خبری بررسی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: با توجه بسترسازی مناسب اقتصادی در زمینه جذب توریسم تاکنون بیش از ۵میلیارد تومان از جذب توریسم در آمد عاید مازندران شد.

خندق آبادی افزود: برای بهسازی و نوسازی این مجتمع بیش از ۱۲میلیارد تومان اعتبار مالی برای این مجتمع از راه آهن کشور دریافت کرده است.

وی گفت: با توجه فرصت اقتصادی ایجاد شده و استقبال گردشگران این بدهی تا پایان امسال پرداخت می شود.

مدیرعامل مجتمع فرهنگی، آموزشی پارمیس راه آهن کشور با بیان اینکه در مدت ۳۸ روز با بکارگیری ۳۰۰تن ساخته شده است، افزود: در این مدت مجتمع گردشگری زیان ده که به متروکه شبیه شده بود هم اکنون به بنگاه اقتصادی زودبازده و سود آور گردشگری تبدیل شده است.

خندق آبادی گفت: کشورهای عراق و حاشیه خلیج فارس برای اعزام توریسم به این منطقه اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۰۰ تن در ابن مجتمع مشغول فعالیت و ارایه خدمات به گردشگران هستند، افزود: با راه اندازی این مجتع گردشگری برای ۲۰۰ تن دیگر نیزاشتغالزایی می شود.

وی گفت: قرار است تا سال آینده گلخانه هیدروپونیک ، سالن همایش ، استخر و ویلای ، یک ، دو و سه خوابه در این مجموعه ساخته شود.

مجتمع پارمیس به مساحت ۳۰ هکتار و با داشتن ۱۰۶ ویلا ، سالن همایش ، ورزشی ، بیلیارد ،والیبال ، فوتبال ساحلی ، پیست دوچرخه سواری واسکیت پذیرای گردشگران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار