اصفهان؛

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در اصفهان

محدودیت های ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورا، به‌منظور برقراری نظم ترافیکی خیابان‌ها در زمان حضور دسته‌های عزاداری اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تمامی مسئولان هیئت‌های عزاداری خواست ، قبل از بیرون آوردن دسته‌های عزاداری با عوامل پلیس راهور منطقه خود هماهنگی نمایند تا هم مسیر برای آن‌ها هموار شود و هم مردم پشت بار ترافیک نایستند و موجب نارضایتی آن‌ها نشود.

سرهنگ رضا رضایی با اشاره به اینکه شهروندان با مشاهده خیابان های بسته شده به دست پلیس، از خیابان‌های اطراف به محل موردنظر خود بروند افزود: در دهه اول ماه محرم، افراد به مسجد، تکیه و حسینیه محله خود بروند و از حضور در محله‌های دیگر خودداری کند چرا که این کار باعث شلوغی و ترافیک دریک محله شده و با سخت کردن کار پلیس در عملیات ترافیکی، سبب نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

وی اظهار کرد: در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر اصفهان به علت حضور دسته‌های عزاداری در میدان امام (ره) محدودیت‌هایی را در خیابان‌های اطراف این میدان خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس از نخستین ساعات صبح تا ظهر روزهای تاسوعا و عاشورا میدان انقلاب و چهارراه تختی به سمت میدان امام حسین (ع)، چهارراه شکرشکن و خیابان سپه به سمت میدان امام (ره) خیابان استانداری، خیابان باغ گلدسته، خیابان هشت‌بهشت، خیابان هاتف، خیابان عبدالرزاق، میدان امام علی (ع) و خیابان علامه مجلسی مسدود بوده و رانندگان باید از خیابان‌های اطراف برای تردد استفاده کنند .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار