نایجل فراژ: اظهارات ترامپ درباره زنان "لاف زدن‌های مردانه" بوده است!

رئیس موقت حزب استقلال انگلیس درباره سخنان سخیف ترامپ در مورد زنان اظهار نظر کرد.

نایجل فراژ: اظهارات ترامپ درباره زنان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت تلگراف، "نایجل فراژ" – رئیس موقت حزب استقلال انگلیس – درباره اظهارات وقیحانه ترامپ درباره زنان گفت سخنان وی "لاف زدن‌های مردانه" بوده است.

وی گفت سخنان ترامپ زشت بوده است، اما زنان نیز جملاتی بر زبان می‌آورند که نمی‌خواهند در مجلات از قول آن‌ها نقل شود. وی گفت: "ببینید، این‌ها (سخنان ترامپ)، لاف زدن‌های مردانه بوده است. اگر بخواهیم صادق باشیم، مردان این سخنان را بر زبان می‌آورند. زنان نیز سخنانی می‌گویند که نمی‌توان آن‌ها را در رسانه‌ها منتشر کرد. من نمی‌گویم این سخنان مناسبی هستند. بسیار بسیار زشت هستند."

ترامپ پس از این افشاگری گفت او در این ویدئو که متعلق به سال 2005 است، برای سرگرم کردن دوست خود پیش از رسیدن به محل یک مصاحبه مطبوعاتی این سخنان را گفته است و آنچه او در این ویدئو به زبان آورده بیانگر شخصیت واقعی او نیست. با این حال، نامزد جمهوری‌خواهان از زمان انتشار این ویدئوی جنجالی به شدت مورد انتقاد موافقان و مخالفان خود در داخل حزب جمهوری‌خواه قرار گرفته است و برخی به خاطر اظهارات زشت و دور از شأن او درمورد زنان، خواهان کناره‌گیری او از رقابت‌های انتخاباتی شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار