قزوین؛

ویژه برنامه ی تجمع بزرگ عاشوائیان

صداوسیمای مرکز قزوین عزاداری های مناطق مختلف استان را در ویژه برنامه ی «تجمع عاشورائیان» بصورت زنده پوشش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین ویژه برنامه ی «تجمع عاشورائیان» عزاداری های مناطق مختلف را در 16 نقطه ی استان بصورت زنده در شبکه های استانی و سراسری پوشش می دهد.

 معصومی فر افزود: همایش های شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل، تجمع عاشورائیان در شهرهای دانسفهان، آبگرم، الوند، محمدیه، بیدستان، شال، آبیک، بوئین زهرا، اقبالیه، و تجمعات عزاداران تاکستان در عصر تاسوعا، همایش روز سقا در قزوین، عصرعاشورا در دانسفهان، نماز ظهرعاشورا در قزوین و دعای ندبه ی 12 محرم برنامه هایی است که صداوسیمای مرکز قزوین بصورت زنده از شبکه های استانی و سراسری پخش خواهد کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به پخش زنده ی عزاداریهای حسینی در شبکه های استانی و سراسری گفت: برای پخش گزارشات زنده ی تصویری عزاداری های حسینی از سامانه ی (4G) (فور. جی) هم استفاده می شود که این سامانه با ابتکار مهندسان و متخصصین صداوسیمای مرکز قزوین طراحی وساخته شده است.

 معصومی فر در ادامه از مردم بخاطر برپایی عزاداری های ساده و بی پیرایه در استان و از مسئولان دستگاه های مختلف که در انعکاس زنده ی عزاداری های حسینی در شبکه های استانی و سراسری نقش دارند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار