توصیه‌ها و تمهیدات اورژانسی برای تاسوعا و عاشورا

سخنگوی اورژانس تهران تمهیدات در نظر گرفته شده برای تاسوعا و عاشورای حسینی را تشریح کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران درباره تمهیدات اورژانس تهران برای ارائه خدمات لازم به عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورا، گفت: برای این دو روز ۶۳ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس‌آمبولانس در پایتخت و بیشتر در مناطق پرازدحام و مساجد مستقر می‌شوند و به عزاداران حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این استقرارها در دو مرحله انجام می‌شود، افزود: به طوریکه در هر دو روز تاسوعا و عاشورا در صبح از ساعت ۱۰ تا ۱۴ و در بعد از ظهر از ساعت ۲۰ تا ۲۳ نیمه شب نیروهای اورژانس مستقر می‌شوند.

عباسی تاکید کرد که عوامل اورژانس از آغاز عزاداری‌ها در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محل‌های تعیین شده حاضر بوده و استقرار آنان تا پایان زمان عزاداری‌ها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در عین حال بالغ بر ۱۳۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی اعم از پزشک و پرستار آماده خدمات رسانی به عزاداران هستند.

سخنگوی اورژانس تهران همچنین از مردم خواست که مانع تردد آمبولانس‌ها نشوند و در صورت وجود ترافیک راه را برای آمبولانس‌های اورژانس باز کنند.

عباسی در عین حال توصیه کرد که مردم در مصرف غذاهای نذری دقت کنند تا موارد و اصول بهداشتی در آنها رعایت شده باشد و نذری‌ها مانده نباشد و در صورت بروز مشکل نیز با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار