سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای انتخاب گزینه مطلوب در انتخابات آینده به جمع‌بندی مشترک خواهیم رسید

قائم مقام جبهه رهپویان گفت: تلاش خواهیم کرد گزینه مطلوب ما مورد تایید طیف‌های دیگر نیز باشد و یا به جمع بندی مشترکی برسیم.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون وضعیت اصولگرایان برای انتخابات 96 اظهار داشت: تمامی طیف‌ها و گروه‌ها قطعا بررسی‌های لازم را در جریان انتخابات 96 انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: احزاب و گروه‌ها ساماندهی و سازماندهی داخلی شان را برای انتخابات آتی انجام می‌دهند البته سیاست کلی در پیش گرفتیم که طرح موضوعات انتخاباتی به صورت زودهنگام به کشور آسیب نرساند.

قائم مقام جبهه رهپویان با تاکید بر اینکه مهم‌تر از رسیدن به مصداق در جریان انتخابات مدلی است که مصادیق را مشخص می‌کند، تصریح کرد: قبل از رسیدن به مصداق مدلی که جامعیت داشته باشد، فرآیندی را تعریف کند و همچنین تشتت را به وحدت تبدیل کند، اهمیت دارد.

سروری با تاکید بر اینکه تمامی جریان‌های انقلاب باید به این موضوع فکر کنند که چه اقدامی می‌توانیم انجام دهیم که به ظرفیت افزایی مشترک منجر شود، ادامه داد: این اقدام باید مقبولیت و کارآمدی گزینه در افکار عمومی را افزایش دهد، همچنین گزینه مورد نظر باتوجه به شرایط سیاسی موجود و صف بندی‌های سیاسی انتخاب شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در نهایت با جریان اصولگرایی و شورای اصولگرایان برای انتخابات 96 ائتلاف می‌کنید، گفت: هنوز شورایی برای انجام این موضوع شکل نگرفته است اما تلاش ما این است که گزینه مقبولی را در جریان نیروهای انقلاب انتخاب کنیم.

قائم مقام جبهه رهپویان در ادامه تاکید کرد: نمی‌توانیم فارغ از این موضوع گزینه‌ای را انتخاب کنیم که منجر به تقسیم سبد رأی اصولگرایان و نیروهای انقلاب شود. تلاش خواهیم کرد شرایطی را به وجود آوریم تا گزینه مطلوب ما مورد تایید طیف‌های دیگر نیز باشد و یا به جمع بندی مشترکی برسیم.

سروری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محوریت جامعه روحانیت مبارز را برای انتخابات ریاست جمهوری قبول دارید، خاطر نشان کرد: ما منتظر مدلی هستیم که با شرایط موجود امروز متناسب باشد و در مورد آسیب پذیری‌هایی که در انتخابات گذشته داشتیم به جمع بندی برسیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار