رئیس اداره آموزش و پرورش نجف آباد گفت: 60درصد مدارس شهرستان نجف آباد نیازمند بازسازی است و تعمیر ساختمان هر کدام از این واحد‌ها به حداقل 1 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی ابراهیم رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد بیان داشت: امسال در قالب پروژه مهر، فعالیت‌های عمرانی متعددی در سطح مدارس شهرستان انجام گرفته که انجام بیش از 20 هزار متر مربع ایزوگام، 6 هزار متر مربع کاشی و سرامیک با اولویت سرویس‌های بهداشتی و آب‌خوری‌ها، آماده‌سازی 800 میز و نیمکت، تامین بیش از ششصد میز و صندلی ویژه معلمان و خرید و بازسازی بیش از 100 کولر در زمرۀ این اقدامات محسوب می‌شوند.
وی گفت: علی‌رغم مشکلات مالی متعدد و تخصیص نیافتن کامل بودجه‌های مورد نیاز، با تلاش و همت شبانه‌روزی تمامی پرسنل این مجموعه شاهد اتفاقات خوبی نیز در حوزه تجهیز امکانات آموزشی مدارس بوده‌ایم که خرید 100 دستگاه دیتا شو، 70 رایانه و همین تعداد لب تاب از جمله این موارد محسوب می‌شود.
ابراهیم با اشاره به مقام دوم شهرستان در پروژه مهر استان طی سال گذشته بیان داشت: در خصوص لباس فرم مدارس نیز طی هماهنگی‌های متعدد با اصناف، بیش از 26 هزار لباس تهیه شده از پارچه‌های ایرانی در مراکز و نمایشگاه‌های مختلف با قیمت مصوب در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفت.
وی با اشاره به ادامه مراحل قانونی عقد قرارداد 5 خیر مدرسه ساز با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت واحد‌های آموزشی جدید، 60درصد مدارس شهرستان را نیازمند تعمیرات اساسی دانست و اضافه کرد: برای تعمیر ساختمان هر کدام از این واحد‌ها به حداقل 1 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
تعمیرات اساسی دبیرستان منتظری و دبستان آزاده ویلاشهر، ساخت سالن اجتماعات مدرسه شهید کمرانی، آماده‌سازی ورزشگاه شهید چمران و ساخت نمازخانه مدرسه ابتدایی شهید محمد منتظری از دیگر اقدامات عمرانی آموزش و پرورش نجف آباد در سال تحصیلی جدید محسوب می‌شوند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.