برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛

ترکیب تیم دانشجویان کشتی فرنگی اعلام شد

سرمربی تیم کشتی دانشجویان فرنگی گفت:ترکیب تیم کشتی فرنگی دانشجویان برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه مشخص شد.

سید حسین مرعشیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم دانشجویان فرنگی کار کشور 7 آبان ماه وزن کشی دارند سپس مسابقات تیم کشتی دانشجویان جهان 8 و 9 آبان ماه در ترکیه شهر کروم های انجام می شود.

وی افزود: ترکیب تیم اعزامی به این رقابتها مشخص شده است که در وزن 59 کیلوگرم فرشند ایسوند،وزن66 کیلوگرمحمد رضا گرایی،71کیلوگرم برومند اسلان،وزن 75 کیلوگرم رسول گرم سیری و در وزن 80 کیلو علی زینتی رفاه در وزن 85 کیلو سامان عزیزی،وزن 98 کیلو مجید علی یاری و وزن 130 کیلو امیر قاسمی مونجزی به رقابتها اعزام خواهند شد.

مرعشیان در ادامه بیان کرد: مرحله سوم اردوی تیم کشتی فرنگی را در خانه کشتی شماره دو تهران تا 4 آبان ماه برگزار می کنیم و امید داریم با جوان گرایی که در تیم انجام شده است نتیجه خوبی در رقابتها کسب کنیم.
سرمربی تیم کشتی دانشجویان فرنگی در ادامه خاطر نشان کرد: برای انتخاب تیم ما بدعت گذاشتیم  که انتخابی صورت گیرد و انتصابی در کار نبوده است ورزشکاران گزینش شده اند و پای این بدعت محکم ایستاده ایم اما باتوجه به اینکه قوانین کشتی تغییر یافته است سهم آمادگی جسمانی ورزشکاران را ارتقا دادیم و با همه این تفاسیر امیدمان زیاد است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار