جزئیات پذیرش معلم در آموزش و پرورش استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اختصاص 350 سهمیه متناسب با نیازهای این سازمان در آزمون استخدامی پیش رو خبر داد.

مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سهمیه اختصاص یافته با معلمانان استثنایی گفت: در آزمون استخدامی پیش رو حدود 350 نفر برای فعالیت در این عرصه در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه از بین متقاضیان با اولویت مناطق محروم استخدام نیرو انجام می‌شود، اظهار داشت: درصدی از ردیف‌های استخدامی به نیروهای توانبخشی، کاردرمان‌گر و فیزیوتراپ اختصاص یافته که از طریق شرکت در آزمون به خدمت آموزش و پرورش درمی‌آیند.

قدمی با اشاره به اینکه افرادی که طرح خود را در مدارس گذراندند در شرایط برابر با سایرین اولویت دارند، بیان کرد: این آزمون برای تمامی معلمان از جمله متقاضیان در آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود و آزمون جداگانه‌ای در نظر گرفته نشده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: رشته‌های در نظر گرفته شده برای متقاضیان شامل روانشناسی، روانشناسی کودکان استثنایی، علوم تربیتی با گرایش کودکان استثنایی است.

وی یادآور شد: متقاضیان پس از پذیرفته شدن در آزمون کتبی برای مصاحبه به صورت حضوری مراجعه کرده و سوابق و فعالیت‌های آموزشی آنها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار