سردار مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی محلی در تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: نیروی انتظامی هم در بعد ترافیکی، امنیتی و انتظامی در ماه محرم به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه ویژه‌ای برای تسهیل رفت‌ و آمد هموطنان پیش‌بینی کرده است.


آماده باش راهور در جاده‌ها برای تاسوعا و عاشورای حسینی/ عوامل پلیس به صورت محلی محدودیت‌های ترافیکی را اعمال می کنندسردار تقی‌ مهری رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نیروی انتظامی هم در بعد ترافیکی، امنیتی و انتظامی در ماه محرم به خصوص تاسوعا و عاشورای حسینی برنامه ویژه‌ای برای تسهیل رفت‌ و آمد هموطنان پیش‌بینی کرده است.
وی افزود: از قبل از آغاز محرم همکاران ما در سراسر کشور با مسئولان هیئت‌ها جلسات هماهنگی را برگزار کردند و آموزش‌های لازم به همیاران محرم داده شده است، در همین راستا به همیاران محرم تذکر داده شده که در شب‌ها که دسته ها عزاداری دارند از چراغ‌های چشمک‌زن و لباس‌های فرم استفاده کنند تا در مقابل خودروی عبوری دیده شوند تا منجر به وقوع حادثه ای نشوند.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: از همکاران تقاضا می‌شود در ایستگاه‌های صلواتی که داریم  فردی را که اقدام به توضیح نذری به این عزاداران می‌کنند را مشخص کرده و به پلیس اعلام کنند و همکاری لازم را با همکاران ما داشته باشند و در زمان توزیع نذری در جایی قرار نگیرند که منجر به ترافیک شوند.

وی افزود: از تمامی رانندگان خصوصاً رانندگانی که در جاده‌ها تردد می‌کنند درخواست می‌کنیم با چراغ روشن رانندگی کنند و در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی استراحت و از رانندگی پرهیز کنند؛ همچنین در زمانی که هیئت‌های عزاداری در حال تردد هستند رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سردار مهری در پایان یادآور شد‌: عوامل پلیس به صورت محلی محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار