آخرين جزييات مسموميت خانواده پزشك تبريزى/ علت مرگ دو عضو خانواده مشخص نيست

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكى تبريز از بهبودى وضعيت پدر و مادر دكتر صلحى خبر داد.

وزیر بهداشت در واکنش به مرگ دو تن از خانواده پزشک تبریزی، بر پیگیری علت وقوع این حادثه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وبدا، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت همسر و مادر بزرگ دکتر صلحی را به وی تسلیت گفت و بر پیگیری دلیل این حادثه تاکید کرد.

وزیر بهداشت در این پیام آورده است: انا لله و انا الیه راجعون؛ جناب آقای دکتر علیرضا صلحی، خبر درگذشت همسر گرامی و مادر بزرگ محترم‌تان در روز تاسوعای حسینی موجب تآثر و تالم شد.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه تأسف‌بار خدمت آن همکار گرامی، از خداوند مهربان برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر، برای درگذشتگان مغفرت واسعه و برای پدر، مادر و برادر بزرگوارتان شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز به عنوان نماینده اینجانب، پیگیری علت وقوع این حادثه را تا حصول نتیجه نهایی بر عهده خواهند داشت.

در این راستا تقى زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشكى تبريز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پرشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: متاسفانه مادربزرگ و همسر دکتر صلحی فوت کرده‌اند و  پدر و مادر ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سينا حال مطلوبى دارند.

وى افزود: برادر ایشان نیز بسترى شده بود اما مرخص و مجدد در بیمارستان بستری شده است. البته دكتر صلحى تنها عضو از خانواده است كه از غذاى نذرى مصرف نكرده  و مسموم نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۵
آن شاالله رفته گان با شهدای کربلا محشور شوند و سلامتی عافیت برای تمام بیماران
آخرین اخبار