اصفهان؛

ارائه کتاب مدیریت مصرف با موضوع اقتصاد مقاومتی به مدیران هیئت‌های مذهبی در اصفهان

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: کتاب "مدیریت مصرف" با موضوع اقتصاد مقاومتی در سال جدید به مدیران هیئت‌های مذهبی ارائه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حسن بابایی با اشاره به فعالیت 5 هزار و 200 هیئت مذهبی در استان اصفهان اظهار داشت: از این تعداد حدود 460 هیئت ویژه بانوان است که مدیر هیئت و مخاطبان این هیئت‌ها همگی از بانوان هستند و سایر هیئت‌ها به صورت عمومی و یا ویژه برادران برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی تخلف نمی‌کنند گفت: در برخی از هیئت‌ها در مناسبت‌ها به ویژه مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر، مداح و یا روحانی از خط قرمزها عبور کرده که این موارد اندک به مداح و یا روحانی مورد نظر تذکر داده شده است.

وی با اشاره به برگزاری‌ دوره‌های آموزشی ویژه مدیران هیئت‌های مذهبی بیان کرد: یکی از شرایط اعطای مجوز هیئت‌های مذهبی این است که مدیر هیئت باید در یک دوره آموزشی 32 ساعته حضوری شرکت کند.

بابایی ادامه داد: همچنین مدیران هیئت‌ها در قالب دور‌ه‌های غیرحضوری و با مطالعه «کتاب هیئت» آموزش می‌بینند که برای این موضوع، 4 کتاب با عنوان‌های «آنچه یک مدیر هیئت مذهبی باید بداند»، «صد نکته مدیریتی هیئت»، «حوادث و ایمنی هیئت»، «سلامتی و بهداشت» در نظر گرفته شده است، همچنین کتاب «مدیریت مصرف» با موضوع اقتصاد مقاومتی در سال جدید به مدیران هیئت‌های مذهبی ارائه شده است.  


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار