نظافتی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

صدور بیش از 10هزار روادید اربعین/ 12 مرکز جدید صدور ویزا از شنبه فعال می شوند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از ده هزار روادید برای زائرانی که می خواهند در پیاده روی اربعین شرکت کنند، صادر شده است.

صدور ویزای اربعین در 16 استان کشورمحسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به روند صدور روادید اربعین گفت: تاکنون بیش از 10هزار روادید برای زائرانی که قصد تشرف به کربلای معلی در ایام اربعین را دارند، صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر سفارت عراق و 3کنسولگری این کشور در ایران مشغول صدور روادید هستند و از روز شنبه 12 مرکز دیگر در شهرهای مختلف کشور برای صدور روادید فعال خواهند شد.

نظافتی تاکید کرد: متقاضیان اعزام از مراجعه به سفارت و کنسولگری ها خودداری کنند و تنها از طریق دفاتر خدمات زیارتی مجاز برای دریافت روادید اقدام کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت یادآور شد: 2هزار و 200دفتر مجاز آماده خدمت رسانی به متقاضیان هستند و همچنین بیش از 300دفتر موقت در شهرهایی که دفاتر سازمان حج و زیارت نداشتند دایر شده است تا روند ثبت نام و صدور روادید زائران به سرعت انجام شود.

نظافتی همچنین گفت: در استان خوزستان با هماهنگی هایی که با شرکت پست انجام شده، روادید زائرانی که مدارک خود را به دفاتر خدمات زیارتی مراجعه می کنند توسط پست به منازل آن ها فرستاده می شود، تلاش می کنیم این روند در سایر استان ها هم ایجاد شود، ضمن اینکه در حال حاضر دفاتر پست هم ثبت نام از متقاضیان را انجام می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار