شیراز؛

دستگیری دو سارق با 47 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری دو سارق با 47 فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران کلانتری دستگیری دو سارق با 47 فقره سرقتشیراز یك نفر سارق منزل را كه اقدام به سرقت اموالی از قبیل پرینتر رنگی، کامپیوتر، دو دستگاه تلفن همراه و تعدادی چک از یك باب منزل در جنوب شیراز كرده بود دستگیری و وی را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل كردند.
وی ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از این متهم، کلیه اموال مسروقه از وی كشف و این سارق به 15 فقره سرقت منزل در شیراز با همدستی یك نفر دیگر تبعه افغانستان اقرار كرد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار كرد: در ادامه از دستگیری یك سارق درون خودرو و كشف 32 فقره سرقت از وی در شیراز خبر داد و گفت: ماموران کلانتری شیراز نیز یك نفر را به عنوان مظنون به سارق درون خودرو دستگیر و وی را به پلیس آگاهی منتقل كردند.
سرهنگ حیدری گفت: ابتدا سوابق كیفری متهم بررسی و مشخص شد وی دارای دو فقره سابقه به اتهام اعتیاد به موادمخدر می باشد كه در تحقیقات بعمل آمده از این متهم،‌ وی به ۳۲ فقره سرقت ضبط و پخش از درون خودرو در سطح شهرستان شیراز به روش شکستن شیشه اقرار كرد.
وی خاطر نشان كرد: هر دو سارق دستگیر شده با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار