معاون سواد آموزی آذربایجان غربی؛

بنیاد جامعه اسلامی بر معرفت و دانایی است

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش آذربایجان غربی گفت: بنیاد جامعه اسلامی بر معرفت و دانایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛،محمدرضا نجفی، با بیان این مطلب در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی نقده که در محل فرمانداری نقده تشکیل شد گفت: اولین بنیان گذار سواد آموزی خود پیامبر(ص) می باشدواولین گام برای ریشه کنی بیسوادی انسداد مبادی بیسوادی است.

وی با اشاره به این نکته که در گذر زمان مفهوم آموزش عوض شده است تاکید کرد: امروزه سواد ضرورتی برای کسب مهارت برای زندگی بهتر و مشارکت اجتماعی بیشتر است و برای رسیدن به این نقطه مطلوب نیاز به تلاش و حرکت مضاعف داریم که البته این امر نیاز به همت و حمایت تمامی دستگاههای اجرایی کشور دارد.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان خطاب به مسئولین حاضر در جلسه بیان کرد: خوشبختانه نقده در سطح شهرستانهاومناطق استان دارای رتبه دوم باسوادی است اما با این وجود هنوز تعدادی از شهروندان در جامعه هدف، نیاز به سواد آموزی دارند که جذب این افراد بدون مشارکت مسئولان امکان پذیر نخواهد بود.

منصور سعیدی ، مدیر آموزش وپرورش نقده ، با تاکید بر اینکه یکی از شاخص های توسعه یافتگی میزان باسوادی است گفت به منظور توسعه عدالت آموزشی و پیشرفت تحصیلی فرزندان نیازمند به باسواد سازی اولیاء بی سواد هستیم.

خدایار سهرابی ، رییس اداره سواد آموزی شهرستان نقده نیز گزارشی از طرحهای ابلاغی استان ارائه کرد.

وی انجام عملیات پالایش ، تبلیغات ، توزیع پوستر ، برگزاری کارگاههای آموزشی برای آموزش دهندگان، عقد قرار داد با موسسین را از مهمترین اقدامات اداره سوادی آموزی نقده عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.