سمنان؛

مبارزه با قاچاق لوازم خانگی درسمنان

طرح ویژه مبارزه با لوازم خانگی قاچاق از ابتدای آبان‌ماه سال‌جاری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در پنجمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه استان سمنان، با اعلام این خبر اظهار کرد: لوازم خانگی قاچاق در سطح بازارهای این استان از ابتدای آبان‌ماه، ضبط و جمع‌آوری خواهد شد.
مهدی یحیایی با اشاره به طرح ویژه مبارزه با قاچاق لوازم خانگی، از انجام اقدامات پیشگیرانه تا پایان مهر ماه با مساعدت اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی خبر داد و تاکید کرد: پس از پایان مهر ماه، نسبت به ضبط و جمع آوری کالاهای قاچاق اقدام خواهد شد.
وی همچنین از ابراز رضایت مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت از روند اجرای طرح شناسه‌دار کردن انبارها در استان خبر داد و از اقدامات صورت گرفته توسط اعضای کارگروه تقدیر کرد.
رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز در این جلسه از طرح ویژه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون قاچاق لوازم التحریر و نوشت افزار و لوازم خانگی خبر داد.
سید علیرضا هاشمی گفت: استان سمنان در امر مبارزه با قاچاق، به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در بین استان‌های میانی کشور و نیز روش‌های مختلف و نامحسوسی که در انتقال و جابجایی کالاها صورت می‌پذیرد، شرایط به مراتب دشوارتری دارد.
وی موضوع اصلاح شبکه نظام توزیع را جدی برشمرد و آموزش و توجیه عرضه کنندگان و صاحبان صنوف و در اولویت قرار دادن مبارزه با قاچاق و اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط اعضای کارگروه را خواستار شد.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.