جام بزرگ:لازلو اعتبار تیم ملی تیراندازی است

ملی پوش تیراندازی گفت:تیم ملی تیراندازی با حضور لازلو به اعتبار بالایی دست یافته است.

مه لقا جام بزرگ در گفتگو باخبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:من برای اولین بار در مسابقات فینال فینالیست های تیراندازی شرکت کردم و تجربه متفاوتی با دیگر رقابت های تیراندازی بود.چون برترین تیراندازان جهان حضور داشتند.

وی افزود: برای اولین بار بود که در این مسابقات در هر رشته 12 بازیکن شرکت کردند.با توجه به اینکه رتبه های برتر مسابقات المپیک و مسابقات جهانی تیراندازی در سال 2016 در فینال فینالیست های تیراندازی شرکت کرده بودند مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد.

جام بزرگ درباره حضور در مرحله فینال این مسابقات گفت:من با اینکه به عنوان نفر دوازدهم به این رقابت ها دعوت شدم اما بااین حال عملکرد خوبی داشتم و توانستم به عنوان نفر هشتم راهی فینال شوم و در این دوره نیز در جایگاه هفتم قرار گرفتم.

وی درباره حضور لازلو در کنار تیم ملی تیراندازی افزود:لازلو اعتبار تیم ملی است و حضور او در کنار ملی پوشان تاثیر به سزایی در کسب نتایج دارد.تا کنون در تمامی مسابقات به همراه لازلو شرکت می کردیم ای کاش شرایطی فراهم می شد که او تمام وقت در کنا تیم ملی تیراندازی باشد.

وی ادامه داد:هرچند ما برای مسابقات ایتالیا با مربی دیگری تمرین می کردیم اما حضور لازلو در زمان برگزاری مسابقات باعث اعتماد به نفس تیراندازان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.