شایسته:اساسنامه تنیس نیاز به اصلاح ندارد

رییس فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه نیازی به اصلاح اساسنامه نداشتند،گفت: فدراسیون تنیس هیچ اصلاحی بر اساسنامه خود انجام نداده است.

شایسته:اساس‌نامه تنیس نیاز به اصلاح نداردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجید شایسته در حاشیه کنفرانس بین‌المللی مربیان تنیس در منطقه غرب و آسیای میانه، گفت: هدف  از برگزاری این کنفرانس علمی کردن ورزش تنیس در کشور است. 

وی ادامه داد: حضور 315 مربی در چنین کنفرانسی نشان از آن دارد که ورزش ما به سمت علمی شدن در حال حرکت است و ما باید از فرصت پیش آمده نهایت بهره‌وری لازم را داشته باشیم و این اتفاقی است که شاید دیگر در کشور ما تکرار نشود. ما باید بتوانیم با حضور تمام مربیانی که امروز از استان‌های مختلف در این کنفرانس بین‌المللی شرکت کرده‌اند بتوانیم در جهت دانش افزایی مربیان سراسر کشور گام موثری را برداریم. 

شایسته خاطرنشان کرد: مربیان در حال‌ حاضر نیاز به استفاده از تجارب مدرسان خوبی دارند که امروز حضور مدرسان خوب بین‌المللی در این کنفرانس پیام خوبی برای تنیس است که در آینده بتوانیم در رشد و توسعه و پیشرفت این رشته گام موثری برداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: حضور 9 مربی خارجی در این کنفرانس  برای اولین بار نوید بسیار خوبی برای رشته تنیس می‌دهد. به خاطر این که هزینه‌های حضور مربیان در سایر کشورها برای دانش افزایی بالا است، این کنفرانس می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و دانش افزایی مربیان بسیار موثر باشد.

 رییس فدراسیون تنیس ایران در رابطه با اساسنامه این فدراسیون گفت: ما چون از قبل می دانستیم که احتمال وجود مشکلاتی در اساسنامه فدراسیون‌ها در آینده وجود دارد، سعی کردیم که از همان ابتدا اساسنامه فدراسیون را طوری مدیریت کنیم که در آینده با مشکل خاصی مواجه نشویم. به همین خاطر در حال‌ حاضر با وجود این که اساسنامه فدراسیون تنیس اصلاح نشده، اما به خاطر رابطه خوبی که با فدراسیون جهانی داریم هیچ گونه مشکلی با فدراسیون جهانی نداریم و طبق اساسنامه کارها را پیش می بریم.

وی افزود: در هیچ کجای دنیا دولت از فدراسیون‌ها حمایت نمی‌کند، اما در جایی که دولت از فدراسیون‌ها مثل ایران حمایت لازم را به عمل می آورد چرا ما باید ورود دولت را در اصلاح اساسنامه ها دخالت قلمداد کنیم. کسانی که در کمیته ملی المپیک این گونه بحث‌ها را مطرح می‌کنند در حقیقت به فکر میز و صندلی خود هستند نه چیز دیگر. ما چطور این انتظار را داریم که دولت از ما حمایت کند و ما بخواهیم بگوییم دولت در امور فدراسیون‌ها دخالتی نداشته باشد.

شایسته در ادامه خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر 50 فدراسیون وجود دارد که به نظر می‌رسد باید با توجه به این که تمام هزینه‌ها را دولت پرداخت می‌کند، باید یک پارچه عمل کنند و هر فدراسیون نباید ساز خود را بزند. ورزش ما در حال‌ حاضر نیاز به آرامش دارد و برای پیشرفت نباید در آن تنشی ایجاد کنیم. ما نباید غیر منصفانه عمل کنیم. 

رییس فدراسیون تنیس در پایان و در پاسخ به این پرسش که  آیا اتفاقاتی که در خصوص اساسنامه‌ فدراسیون‌ها و اختلافی که بین وزارت ورزش  و جوانان و کمیته ملی المپیک پیش آمده است، تاثیر سویی بر ورزش کشور خواهد داشت یا خیر، خاطر نشان کرد: ما نباید حس کنیم که همواره متعلق به این میز و صندلی هستیم. من رییس فدراسیون اگر امروز از طریق مجمع رای کسب کنم رییس فدراسیون هستم، در غیر این صورت نباید خود را متعلق به این میز و صندلی بدانم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار