مسئولان تیم سیاه جامگان قصد دارند طی روزهای آتی امتیاز تیم خود را به شخص دیگری واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته های اخیر با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می کند، طوری که این قضیه سبب شد چند روزی فرهاد کاظمی و چند بازیکن قید حضور در تمرینات را بزنند ، به همین علت مدیران این تیم برای خلاص شدن از این گرفتاری به دنبال راهکارهای جدیدی برای اداره این تیم در لیگ برتر هستند.

طبق شنیده های ما از باشگاه سیاه جامگان مدیران این تصمیم دارند تا پس از بازی امشب این تیم برابر استقلال، موضوع واگذاری را به طور جدی مطرح کنند و امتیاز تیم خود را به شخص دیگری واگذار کنند تا از این پس این تیم با مالکیت جدید در مسابقات فوتبال شرکت کند.

گویا مسئولان این تیم از چند روز پیش باب مذاکرات را با چند خریدار تشکیل داده اند و به توافقات اولیه خوبی هم دست پیدا کرده اند اما همه چیز منوط به پایان بازی امشب دو تیم فوتبال سیاه جامگان و استقلال تهران است. حال باید دید آیا مسئولان این تیم می توانند با واگذارکردن امتیاز تیمشان به بخش خصوصی در ادامه فصل از مشکلات مالی رهایی یابند قراردادهای بازیکنان و کادر فنی را سر موعد مقرر پرداخت کنند یا که باز هم شاهد اتفاقات غیر منتظره ای دیگری در این باشگاه مشهدی در ادامه فصل خواهیم بود.

محمدرضا رویانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار