سمنان؛

کشف 113کیلوگرم تریاک درسمنان

بادستگيري پنج قاچاقچي، 113 كيلوگرم ترياك دراستان كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرمانده انتظامي استان سمنان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پي اقدامات گسترده اطلاعاتي اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر استان سمنان، شبكه¬اي از قاچاقچيان موادمخدر شناسايي شد.
سردار روح الامین قاسمی به دريافت خبر انتقال محموله موادمخدر توسط اعضاي اين باند اشاره و خاطرنشان كرد: قاچاقچيان، محموله‌اي را از سيستان و بلوچستان بارگيري و به مقصد استان گلستان منتقل مي كردند.
وی به شناسايي كامل مسير تردد سوداگران مرگ و هماهنگي¬هاي لازم اطلاعاتي و عملياتي با پليس مبارزه با موادمخدر شرق تهران اشاره و تصريح كرد: دو تيم ويژه اين پليس به همراه اكيپ اعزامي پليس سمنان در محدوده شهرستان ورامين مستقر شدند.
سردار قاسمی خودروهاي قاچاقچيان كه يك دستگاه سواري پژو با سه نفر سرنشين و يك دستگاه تريلي با دو سرنشين بود، 15 دقيقه بامداد امروز به محل استقرار ماموران رسيد و در عمليات ضربتي پليس توقيف شد.
فرمانده انتظامي استان سمنان به دستگيري پنج قاچاقچي اشاره و تصريح كرد: در بازديد از تريلي توقيفي 113 كيلوگرم ترياك كشف شد.
وی از اشراف كامل اطلاعاتي پليس و مبارزه مستمر با سوداگران مرگ خبر داد و به عموم مردم توصيه كرد: در صورت اطلاع از فعاليت¬هاي مشكوك و غير قانوني در اين زمينه مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.
انتهای پیام/ م

برچسب ها: کشف ، 113کیلوگرم ، تریاک ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.