دامغان؛

مرگ دردناک ۲ کودک براثر ریزش دیوار

معاون فرمانده انتظامی استان سمنان از مرگ ۲ کودک در اثر ریزش دیوار در یکی از روستاهای شهرستان دامغان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ؛معاون فرمانده انتظامی استان سمنان از مرگ ۲ کودک در اثر ریزش دیوار در یکی از روستاهای شهرستان دامغان خبرداد.

سرهنگ سید علی میراحمدی گفت:  این حادثه روز گذشته حوالی ظهر و در ساعت 13 و 20 رخ داد.

وی با اشاره به نحوه وقوع این حادثه گفت: این حادثه در روستای «سینگ» شهرستان دامغان و بر اثر ریزش یک دیوار خشتی و گلی رخ داد که از استحکام لازم برخوردار نبود.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان سمنان خاطر نشان کرد: 4 کودک 5 تا 9 ساله که در حیاط خانه قدیمی پدربزرگ خود مشغول بازی بودند از طناب رخت این حیاط که به دیوار خشتی بسته شده بود آویزان شده و بازی می‌کردند که ناگهان این دیوار خشتی بر روی این کودکان آوار می‌شود.

میراحمدی گفت: در پی تماس تلفنی با 110 و اعلام این حادثه بلافاصله نیروی امدادی در محل حضور یافتند. در این حادثه این چهار کودک مجروح شده و با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان دامغان منتقل شدند.

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه یک دختر بچه 9 ساله و یک پسر بچه 5 ساله جان خود را از دست دادند.

میراحمدی با اشاره به وضعیت جسمی دو کودک دیگر گفت: دو کودک هشت ساله که یکی دختر و دیگری پسر است نیز در بیمارستان بستری بوده و در حال حاضر وضعیت عمومی مناسبی دارند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار