جهان نجاتی: جلسه تاج با شورای برون مرزی تعیین کننده اعزام تیم به سوئد است

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت : اعزام تیم منتخب شهرداری بم و سیرجان به جلسه امروز رئیس فدراسیون و شورای برون مرزی بستگی دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مریم جهان نجاتی در خصوص اعزام تیم منتخب شهرداری بم و سیرجان به تورنمنت سوئد اظهار کرد: طی تماس تلفنی که امروز از دفتر ریاست فدراسیون با من گرفته شد  زمان تصمیم گیری برای اعزام تیم منتخب را تا پایان وقت اداری امروز مقرر کردند.

وی ادامه داد : طبق اطلاع من تصمیم لغو این سفر بدون حضور مسئولان کمیته بانوان در جلسه شورای برون مرزی صورت گرفته و به همین دلیل با پیگیری های فدراسیون قرار است جلسه دیگری ترتیب داده شود تا شرایط لازم برای اعزام تیم مهیا گردد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان عنوان کرد : با درخواست نماینده فدراسیون  در سوئد فدراسیون فوتبال این کشور تاریخ جدیدی را اعلام کرده که تاریخ این رقابت‌ها را به تاخیر می‌اندازد تا ما بتوانیم شرایط اعزام به این کشور را فراهم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : مدارک ما از دو ماه پیش آماده است  اما همه چیز به جلسه امروز ریاست فدراسیون با شورای برون مرزی بستگی دارد که در صورت توافق این شورا با سفر تیم منتخب شهرداری بم و سیرجان به تورنمنت سوئد تا بعد از ظهر امروز برای اعزام بازیکنان به تهران به ما اطلاع می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار