پسکوف: تهدید ضدروسی آمریکا برای کل دنیا خطرناک است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با اشاره به سخنان تهدیدآمیز جو بایدن، مبنی بر پاسخ قاطع واشینگتن به حملات سایبری مسکو تاکید کرد چنین تهدیدهایی بر ضد روسیه بی سابقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: اگر تهدید جو بایدن بر ضد روسیه حقیقت داشته باشد چنین تهدیدی نمونه ای عادی از سیاست تهاجمی و متجاوزانه آمریکا به شمار می آید. اتخاذ چنین سیاستی نه تنها برای روسیه بلکه برای همه دنیا خطرناک است. 

بر اساس این گزارش جنگ لفظی بین سران کشورهای آمریکا و روسیه شدت می گیرد. در ساعت های پایانی روز جمعه شبکه ام بی سی آمریکا به نقل از مقام های ناشناس در سازمان اطلاعات مرکزی این کشور سیا اعلام کرد احتمال حمله سایبری ضد روسیه در دست بررسی است.

ام بی سی نیوز گزارش داد این حمله ی احتمالی به تلافی دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا انجام خواهد شد. از دیگر اهداف این حمله ی سایبری فرستادن پیامی محکم به پوتین و نیز آزار دادن و شرمسار کردن سران روسیه اعلام شده است. مسکو اتهام دخالت در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد و تاکید می کند واشینگتن هیچ سند و مدرکی برای اثبات این اتهام در اختیار ندارد. کاخ سفید گفته است هکرهای روسی اطلاعات حزب دموکرات آمریکا را با هدف تخریب هیلاری کلینتون ، نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو لو داده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار