فدراسیون جهانی نام ایران را در سهمیه بندی حضور در کاپ جهانی بخش پیست رشته های کایرین و 200 متر سرعت سال 2017 اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛فدراسیون جهانی دوچرخه سواری (UCI) لیست سهمیه بندی کشورها را به منظور شرکت در مسابقات کاپ جهانی پیست در سال 2016-2017 اعلام نمود. بر این اساس تیم ملی دوچرخه سواری سرعت ایران موفق به کسب دو سهمیه شد که یک سهمیه در رشته کایرین و دیگری در ماده 200 متر است.

اولین بخش این مسابقه سه مرحله ای کاپ جهانی در کشور انگلستان و  اوایل آبان ماه سال جاری برگزار می شود همچنین مرحله دوم این رقابت در هلند و مرحله سوم مسابقه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

تیم ملی دوچرخه سواری در بخش سرعت تا زمان برگزاری قهرمانی آسیا 2017 که در هندوستان برگزار می شود، تا بهمن ماه در اردو خواهند بود و این اردو زیر نظر محمد ابو حیدری مربی تیم و حسین کربلایی کمک مربی برگزار می شود. 

پیش از این محمد دانشور در سال 2014 ورزشکار کشورمان در بخش پیست توانسته بود مدال طلای رشته کایرین را در بازی های آسیایی کره کسب کند همچنین وی در رنکینگ ماه جاری که هفته پیش توسط فدراسیون جهانی رشته دوچرخه سواری اعلام شد با 750 امتیاز در رده سیزدهم جهان و دوم آسیا در رشته 1 کیلومتر سرعت قرار گرفت.

با توجه به کسب مدال نقره محمد دانشور در مسابقات کاپ آسیایی تایلند پیش بینی می شود این رکابزن به عنوان اولین نماینده ایران در رشته دوچرخه سواری لقب گیرد و اسم وی در جمع 10 ورزشکار برتر جهان گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار