دونالد ترامپ:

زنانی که مرا به فساد اخلاقی متهم می‌کنند "مریض" هستند

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا در پاسخ به زنانی که وی را به فساد اخلاقی متهم می‌کنند آنها را مریض خواند.

زنانی که مرا به فساد اخلاقی متهم می‌کنند به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، تمام زنانی که وی را به بی‌اخلاقی و فساد متهم کرده بودند "مریض" خواند. وی که در گردهمایی تبلیغاتی Greensboro در شمال کالیفرنیا صحبت می‌کرد گفت ادعای این زنها دروغ است و وی هرگز آنها را در زندگی خود ندیده است.

ترامپ گفت "هیچ نظری راجع به این زنها ندارم. هیچ نظری. آنها دروغ می‌گویند چون هیچ مدرکی برای حرفهایشان ندارند. از نظر من آنها مریض هستند". ترامپ با به کار بردن عباراتی همچون "صد در صد تخیلی" "ساختگی" و "گمراه‌کننده" می‌گوید به راحتی می‌توان فهمید که این اتفاقات برای گمراه کردن اذهان عمومی از رسوایی ویکی لیکس برای هیلاری کلینتون صورت می‌گیرد.

نامزد جمهوریخواهان معتقد است یک تحقیق ساده ثابت می‌کند که تمام این اتهامات نادرست است. تیم تبلیغاتی ترامپ تمام تلاشش را می‌کند که وی روی موضوعاتی از قبیل اقتصاد، اشتغال و ... متمرکز شود تا رأی‌دهندگان بیشتری به خود جذب کند، اما حواشی پیرامون فساد اخلاقی این اجازه را نمی‌دهد.

چند روز پیش شبکه CNN یک فایل صوتی منتشر کرد که در آن ترامپ سخنان سخیفی درباره زنان به زبان آورده بود. پیش از آن نیز چند زن دیگر در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های مطرح آمریکا اتهاماتی را مبنی بر فساد اخلاقی به وی وارد کردند. قضیه تا آنجا پیش رفت که هیلاری کلینتون در دومین مناظره خود با ترامپ 4 تن از این زنان را به استودیو برگزاری مناظره برد تا شاهدی بر این اتهامات باشند.

نامزد جمهوری‌خواهان در همین رابطه پستی در توییتر منتشر کرد و نوشت "برای هیچ کدام از این زنها هیچ اتفاقی نیفتاده است. اینها یک مشت مزخرف است که برای تقلب در انتخابات مطرح می‌شود. هیچ کس به اندازه من برای زنها احترام قائل نیست".

زنانی که مرا به فساد اخلاقی متهم می‌کنند

منبع: Independent

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.