عابدینی:زمانی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نداریم

سرپرست انجمن وزنه برداری دانشجویان گفت:برای کسب ویزا و آزمایش دوپینگ از ورزشکاران به منظور حضور تیم وزنه برداری در مسابقات قهرمانی جهان زمانی نداریم.

نصرت اله عابدینی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان زمان کمی در پیش داریم به این خاطر در رقابتهای جهانی شرکت نخواهیم کرد اما تیم دانشجویان را در اردوهای مختلف به منظور حضور در مسابقات یونیورسیاد آماده خواهیم کرد.

وی افزود: مسابقات یونیورسیاد وزنه برداری در تایوان برگزار می شود سجاد انوشیروان به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده است تا به منظور حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان تیم را آماده کند. 

سرپرست انجمن وزنه برداری دانشجویان در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان بسیاری از دانشگاه ها اعلام آمادگی  کرده اند اما باید وضعیت دانشگاه ها بررسی شود.

وی در خصوص حضور در مسابقات یونیورسیاد تاکید کرد: سال گذشته در مسابقات وزنه برداری یونیورسیاد دو مدال به دست آوردیم و سعی داریم با برگزاری اردوهای متعدد ،تیم با قدرت در رقابتها ظاهر شود و تا آن زمان اردوهای خوبی برگزار خواهیم کرد همچنین پس از رکورد گیری ها نفرات برتر را انتخاب می کنیم. 

عابدینی در خصوص اعزام به مسابقات یونیورسیاد خاطر نشان کرد: بر مبنای رکوردهای ورودی، انتخابی های تیم  ملی دانشجویان صورت می گیرد و به احتمال قوی با یک تیم کامل در مسابقات یونیور سیاد شرکت خواهیم کرد. 

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار