زاهدان؛

انجام مسابقات مختلف ورزشی در 19 شهرستان سیستان وبلوچستان

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان گفت: امسال به مناسبت هفته تربیت بدنی در 19 شهرستان و 48 بخش سیستان وبلوچستان مسابقات مختلف ورزشی انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،حسین ثوری ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی افزود: این مسایقات در رشته های مختلف ورزشی از 26 مهر تا دوم آبان سال جاری در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در روز 26 مهرماه تمامی اماکن ورزشی در دست اداره کل ورزش و جوانان استان رایگان خواهد بود، تصریح کرد: این کار در راستای ترویج ورزش همگانی صورت می گیرد و اماکنی همچون استخر، سالن های ورزشی و... به مدت یک روز برای استفاده عموم آزاد خواهد بود.

 وی از صعود سراسری به قله تفتان در طب این هفته خبر داد و افزود: این صعود همراه با همایش پاکسازی محیط تفتان و با همکاری سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.

ثوری خاطر نشان کرد: رقابت های تیراندازی ویژه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان با عنوان شهدای طوایف با همکاری سپاه پاسداران استان، دوم آبان ماه در روستای منزل آب زاهدان برگزار می شود.

وی با اشاره براینکه هفته تربیت بدنی غباروبی از مزار شهدا و و بازدید از خانواده آنها انجام خواهد شد عنوان کرد: طی این هفته جمعی از مسئولین در حوزه ورزش به دیدار پیشکسوتان ورزش و خانواده های آنها خواهند رفت.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار