اهواز؛

گسترش شبکه های ماهواره ای با هدف ترویج فساد در جامعه اسلامی

معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان هدف غرب از گسترش شبکه های ماهواره ای و اینترنتی را بی حرمتی و فساد در جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در همایش عاشورایی ' نهضت ما زنده ایم ' که با حضور پنج هزار دانش آموز دختر در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد گفت: تجمع دختران دانش آموز دزفولی در این حسینیه برای عزاداری امام حسین ( ع) دشمن را سخت دلگیر می کند زیرا دشمن قصد دارد از طریق دنیای دیجیتال به ایران که مغز قدرتمند منطقه است رسوخ کند اما برگزاری چنین همایش هایی مانع تحقق اهداف دشمن می شود.

وی انقلاب اسلامی را در تاریخ خود بی نظیر دانست وبیان داشت:در سال 1357 با رهبری امام خمینی (ره) انقلابی در کشور شکل گرفت که بزرگترین ابرقدرت های دنیا را زمین گیر کرد .

معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر ایران اسلامی ابرقدرت منطقه محسوب می شود که این قدرت با عزت 200 هزار شهید هشت سال جنگ تحمیلی وشهدای مدافع حرم حاصل شده است .

وی گفت:دشمن در دوران جدید تلاش می کند با ارائه اطلاعات غلط از طریق سیستم های دیجیتال ،الکترونیک به جوانان کشورهای جهان سوم آنها را منحرف کند .

وی دختران را آینده سازان وشهید سازان جامعه دانست و تصریح کرد:فرهنگ شهدا باید از طریق این دختران و چهار هزار دختر شهید به نسل های آینده منتقل شود که دشمن نیز در پی فتح دلهای دختران جامعه برای رسیدن به اهداف خود می باشد لذا دختران باید هوشیار باشند و دشمن را در رسیدن به اهدافش یاری نکنند.

سرهنگ حاجتی افزود:بزرگترین پژوهشکده دنیای آمریکا پس از سالها تحقیق به این نتیجه رسیده که اگر می خواهید بر ایران مسلط شوید بمب و موشک بر سر آنها نبارید بلکه تا می توانید فساد و بی حجابی را در جامعه ترویج دهید .

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش دزفول نیز در این همایش گفت:اگر هشت سال دفاع مقدس نبود این آرامش و امنیت کنونی وجود نداشت و آرامش کنونی را مدیون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم هستیم.

عبدالمحمد جرجانی افزود:دشمن فقط از طریق تهاجم فرهنگی می تواند به اهداف خود دست یابد لذا دانش آموزان به ویژه دختران دانش آموزان باید با هوشیاری این توطئه دشمن را خنثی کنند.

وی ضمن تاکید بر رعایت حجاب از سوی دانش آموزان افزود: ملت ایران امنیت خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدایی است که جان خود را در راه تعالیم اسلام فدا کردند.

 عبدالمحمد جرجانی گفت: دختران مسلمان ایرانی باید بتوانند با حفظ شئونات اسلامی و پیروی از ولایت فقیه رهروان خوبی برای حضرت زینب(س) و اسلام باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.