هفته هشتم سری آ

کیه وو 1 میلان 3/روسونری در ورونا به رتبه سوم رسید

یکشنبه شب، در ادامه بازی های هفته هشتم سری آ، میلان میهمان کیه وو بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال میلان و کیه ووی ۱۳ امتیازی در حالی از هفته هشتم سری آ در شهر ورونا به مصاف هم رفتند که با توجه به نتایج این هفته سری آ، سه امتیاز بازی می توانست تیم برنده را تا مکان دوم جدول بالا ببرد و در نهایت تیم میلان موفق شد با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد .

دقیقه ۴۵ میلان به گل اول می رسد. اشتباه در خط دفاعی کیه وو باعث شد تا توپ به کوتسکا میلان برسد. ضربه استثنایی او از پشت محوطه جریمه در کنج دروازه میزبان جای گرفت.

با آغاز نیمه دوم و دقیقه ۴۶ میلان گل دوم را هم زد. باز هم اشتباه در خط دفاعی و لو رفتن توپ باعث شد تا نیانگ در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با شوت محکم به سمت مخالف دروازبان گل دوم را به ثمر برساند.

دقیقه 76، بازیکن سابق میلان والتر بیرشا، بر روی ضربه کاشته از فاصله نزدیک، دروازه دوناروما را باز می کند تا وی نتواند پنجمین کلین شیت خود را ثبت کند.

دقیقه 93 میلان کار را تمام کرد. ضربه کارلوس باکا از پشت محوطه جریمه پس از برخورد با مدافع کیه وو تبدیل به گل شد.

در نهایت روسونری با همین نتیجه به برتری رسید و با 16 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به رم در رتبه سوم قرار گرفت. کیه وو نیز 13 امتیازی ماند و ششم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: میلان ، کیه وو ، سری آ ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار