پیام تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

فدراسیون فوتبال در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی ورزش و تمامی دست اندکاران زحمت کش این قشر تبریک گفت.

پیام تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزشبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛فدراسیون فوتبال در پیامی هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی ورزش و تمامی دست اندکاران زحمت کش این قشر تبریک گفت.

بدون شک تمامی مسئولان و دست اندرکاران در عرصه ورزش برای توسعه، رشد و معرفی الگوهای انسانیت و پهلوانی  گام بر می دارند چرا که ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به ‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور در فعالیت‌های اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است.
ورزش ایران با توجه به سرمایه انسانی جوان و مستعد شرایط مناسبی را برای رشد و موفقیت دارد و می تواند عرصه پیشرفت را برای جوانان فراهم آورد.

بدون شک تلاشهای شبانه روزی دست اندرکاران و مسئولین در ورزش کشور باعث خواهد شد تا در این عرصه شاهد رشد و شکوفایی و در نهایت افتخار آفرینان غیورمردان و بانوان این مرز و بوم باشیم.

فدراسیون فوتبال ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش، آرزوی موفقیت و بهروزی همه ورزشکاران عزیز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه های داخلی و بین المللی و بر افراشته شود و پرچم پر افتخار کشورمان را در اقصی نقاط دنیا از درگاه ایزد منان مسئلت دارد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار